Eveniment Importate

TeCOMM 2016: Shopping-ul este o activitate de relaxare

Cumpărătorii cheltuie mai mult atunci când se bucură de procesul de cumpărare, iar consumatorii care utilizează rețelele de socializare mai des sunt mai predispuși în a cumpăra mai des, conform studiului realizat în 2016 de compania Criteo, liderul mondial în publicitatea de performanță digitală.

 

„Cumpărăturile sunt tendința noastră de a ne relaxa, a ne destinde și a ne oferi anumite satisfacții. Modalitatea prin care un cumpărător se bucură de experiența de cumpărare este esențială pentru retaileri și advertiseri”, anunță compania Criteo. Conform studiului, 74% dintre consumatorii din Marea Britanie consideră că shoppingul este o activitate de relaxare.

 

Profesioniști internaționali – despre eCommerce în cadrul TeCOMM

 

Alexander Goesswein, Directorul General al companiei Criteo va susține în cadrul celei de-a 9-a ediție a evenimentului TeCOMM eCommerce Conference&Expo din 25-26 octombrie unul din cele 10 workshop-uri ce se vor desfășura la eveniment, axate pe optimizarea conversiilor, antreprenoriat și marketing. Cu o experiență de peste 17 ani în industria de marketing și mass-media, Alexander a avut un rol important în conducerea Yahoo! (Overture) și Microsoft Advertising, iar în prezent coordonează activitățile din Europa Centrală a companiei Criteo în relațiile sale cu clienți precum Sony, Made.com sau Thomas Cook Airlines.

 

În 26 octombrie, Alexander Goesswein va susține la Cluj-Napoca workshop-ul privind modalitățile prin care magazinele online își pot îmbunătăți rata de conversie prin intermediul telefonului mobil, al doilea cel mai utilizat instrument în realizarea cumpărăturilor online după laptop/calculator.

 

Storytelling în lumea digitală, eCommerce Marketing sau Strategii de a obține rezultate online sunt printre subiectele dezbătute în cadrul evenimentului TeCOMM unde vor participa peste 300 proprietari ai magazinelor online și profesioniști în eCommerce. Pe lângă workshop-uri, evenimentul va include și peste 10 prezentări și dezbateri susținute de speakeri de renume la nivel internațional precum: Ivan Imhoff (Fondator House of Kaizen), Paul Papadimitriou (Fondator Intelligencr), Jonathan Chippindale (Director Executiv Holition), Hando Sinisalu (Fondator&CEO Best Marketing International), Giacomo Summa (Co-fondator&CEO Stylect), Mitchell Goldman (Head of Product&Partnerships Storegecko) sau Cătălina Ionescu (Client Partener eCommerce Facebook).

 

Soluții inedite pentru cumpărăturile online

 

În cadrul evenimentului TeCOMM participă și Horia Grozea, directorul Card Payments Netopia mobilPay, declarat cel mai important procesator de plăți online în 2015 din România. În 2013, Netopia mobilPay a lansat prima aplicație mobilă de cumpărături din România intitulată mobilPayWallet, iar în mai puțin de un an, aplicația a primit numeroase premii, fiind apreciată atât în online cât și în domeniile bancare.

 

Proprietarii care intenționează să-și deschidă un magazin online participă în 25-26 octombrie la sesiunea Start-up Area, în cadrul căreia se vor aborda subiecte legate de alegerea platformei online, construirea brandului, alegerea firmei de curierat sau menținerea relației cu clienții. Cu o experiență de peste 16 ani în domeniul online, Cosmin Dărăban, CEO&Co-fondator al companiei Silkweb, va împărtăși din experiența sa proprietarilor care doresc să deschidă propriul magazin online. Cosmin s-a implicat în lansarea și dezvoltarea a peste 150 de magazine online și a ajutat peste 500 de firme să își crească traficul și vânzările online.

 

Cea de-a 9-a ediție TeCOMM eCommerce Conference&Expo reunește anual peste 300 proprietari de magazine online și profesioniști în eCommerce. Noua ediție va avea loc în 25-26 octombrie la Grand Hotel Italia din Cluj-Napoca sub tematica Sell them your story. TeCOMM este evenimentul ce stă sub semnătura Libero Events, iar înscrierile continuă pe site-ul oficial www.cluj.tecomm.ro.

Related posts

Curs postuniversitar de eficienta energetică, la UTCN

Transilvania Business

Asociația de afaceri Belgia-România "BEROBA" devine Cameră de Comerț Bilaterală

Ionut Oprea

Moda românească, măsuri de relansare pe piaţa americană

Ligia Voro

Obiectiv 60 – Cosmetic Plant

Transilvania Business

Peste 3500 de vizitatori la prima ediție Expo Design Vest – eveniment ce a reunit arhitecți, designeri de interior și producători din marile orașe ale țării

Stefana Muresan

Zeci de specialisti, la UVT, pentru a dezbate tematici privind producția agroalimentară, nutriția și securitatea alimentară

Stefana Muresan

Building Home Bucharest 2019

redactia

Ce aduce nou 2016 din punct de vedere vamal

Şcoala profesională trebuie să funcționeze ca o întreprindere

« Zilele Siguranţei Rutiere Michelin » dau prioritate la distracție prin respectarea bunelor practici ale mobilității prezentului şi viitorului

Stefana Muresan

Oradea Festifall 2019, de azi în Piața Unirii și pe Pietonala Vasile Alecsandri.

Ligia Voro

Optim – Project Management Company of the Year (CIJ)

Transilvania Business

Perspective economice si transformarea digitala

Tahaab Rais, invitatul special al Workplace Safety Forum

Ionut Oprea

Empowerment–ul liderilor feminini la The Woman

redactia

Dezbatere: legea publicitatii la medicamente

Transilvania Business

Raiffeisen Bank, partener principal Bucharest Technology Week 2017

Stefana Muresan

Hardwork sau Network? Învață  la Masterclass-ul susținut de Andy Lopata 

Ionut Oprea

Cosmetic Plant şi Cotnari- Calitate răsplătită cu aur mondial în 2015

Transilvania Business

Luiza Zan și Ploiești Jazz Trio concertează vineri la Karpatia Horse Show

Ligia Voro

Normele Codului Vamal explicate. În practică

Abordare non-conformistă în industria textilă, la Cluj-Napoca

Transilvania Business

HR Summit Cluj-Napoca – influența HR-ului în business

Transilvania Business

Leave a Comment