Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

reTAG: Cum s-a schimbat comportamentul de cumpărare în ultimii doi ani?

retag

Pe 14 aprilie 2022, BusinessMark organizează o nouă ediție a „reTAG – a retail, FMCG & e-commerce conference for the modern world”, eveniment ce va avea loc onsite la Hotel Radisson Blu din București și virtual, pe platforma MyConnector.

Specialiști din companii de top vor discuta și analiza impactul pandemiei asupra sectoarelor FMCG, retail și commerce, cu accent pe: automatizare, digitalizare, sustenabilitate, comportamentul consumatorilor, customer experience, omnichannel, sustenabilitate, fiscalitate.

Evenimentul include o sesiune de prezentări și un panel de dezbatere, la care vor participa:
• Liliana Caimacan, Head of Global Innovation, Tata Consumer Products, Professor of Marketing & Innovations, Hult International Business School
• Daniel Rukare, Professor of Practice in Innovation and Entrepreneurship, Hult International Business School
• Sergiu Chircă, CEO, elefant.ro
• Claudia Badea, E-commerce and Cross-channel Director, cora România
• Mircea Stan, CEO, Postis
• Teodor Gurgui, Mobile, Loyalty & UX Development Manager, Carrefour România
• Alina Donici, Managing Partner, Artesana International
• Laura Sardescu, Co-fondator, neakaisa.ro
• Florinel Ioan Chiș, Director Executiv, ARMO – Asociația Română a Magazinelor Online
• Andrei Stănescu, Chief Commercial Officer, Lensa
• Romeo Dumitru, Supply Chain Operations Expert, APTUS Manhattan Associates GeoPartner EE
• Andrei Elvădeanu, Director Cercetare Cantitativă, iSense Solutions
• Cosmin Băroiu, General Manager, Mantis România
• Florian Mateiță, Co-fondator, Obor21.ro

Evenimentul va fi moderat de Mircea Stan, CEO, Postis și Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark

Conferința vizează: Business Development Managers, Operations Managers, Procurement Managers, Distribution Managers, Commercial Managers, E-commerce managers, Sales & Marketing Managers, Brand Managers, Customer Development Managers, Online & Digital Managers, Trade Marketing Managers, Antreprenori.

PROGRAM EVENIMENT:
• 08:30 – 09:00: Welcome coffee
• 09:00 – 11:45: Sesiune de prezentări
• 11:45 – 12:15: Coffee Break
• 12:15 – 14:30: Panel de dezbatere
• 14:15 – 15:00: Business Lunch

Organizatorii pun la dispoziție trei tipuri de bilete: in person, online și on demand. Experiența „in person” va fi completată de cea virtuală, astfel că puteți interacționa chiar și online cu ceilalți invitați și vizita zona expozițională. Mai multe detalii despre agendă și tematică aici.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Județele Cluj, Sibiu și Brașov sunt cuprinse în proiecte pilot de stimulare a conformării voluntare demarate de Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF).

Fiscul vrea să taxeze veniturile din meditații și chirii în Transilvania

Articolul următor

E.ON: Panourile fotovoltaice, soluția „verde” pentru facturi mai mici cu 90%

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share