Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

OptiOffer, un startup orădean de viitor

Echipa OptiOffer

OptiOffer este unul dintre startup-urile evidențiate la Gala „Bright Labs Incubator”.

Acesta a fost fondat de trei tineri: Nichita Herpuț CEO (4 ani experiență de vânzări și business development echipamente și utilaje HoReCa), Bogdan Bota – CTO (11 ani experiență în software development și team management) și Nikita Rus – CXO (5 ani experiență în identitate vizuala și UI/UX).

OptiOffer este un SRP (Supplier – Reseller Platform) care facilitează comunicarea, crearea de noi parteneriate și conexiunea celor două părți dintr-o tranzacție B2B: cererea (clienții finali) și oferta (producători, furnizori sau revânzători).

Pe platforma OptiOffer clienții finali au un loc sigur cu date unde găsesc: echipamente și utilaje cu toate detaliile (poze, descrieri, prețuri recomandate) transparent afișate, certificate de producători; furnizori locali de echipamente (verificați cu recenzii de la alți clienți și parteneri); un loc comun unde să își gestioneze ofertele și achizițiile de la mai mulți furnizori.

„Ambele părți pot acum funcționa fără sute de mailuri sau mesaje pe WhatsApp pline de cataloage PDF, statusuri de comenzi sau liste de prețuri în Excel. Un telefon este tot ce ai nevoie, pentru a cumpăra și vinde echipamente și utilaje”, spune Nichita Herpuț.

Potrivit acestuia, aplicația se adresează antreprenorilor din zona food care doresc să găseasca și să lucreze cu furnizori de produse care prețuiesc calitatea serviciilor, și care își afișează prețurile cu transparență și se țin de promisiuniile făcute.

Îmbunătățiri pe piața de profil

Folosind OptiOffer, furnizorii și revânzătorii de produse nu mai trebuie să schimbe zeci de fișiere excel și PDF între ei. Tranzacțiile se pot realiza într-un singur loc comun și privat între partenerii de business. Clienții finali, companiile din zona ospitalității, vor avea un loc sigur unde să găsească furnizori de încredere. Furnizorii, care au profile publice, trebuie să respecte o listă de reguli pentru a garanta o experiență plăcută cliențiilor finali. Mai mult, și restaurantele se pot conecta cu furnizorii preferați ca să își gestioneze achizițiile de echipamente și provizii într-un singur loc de pe telefon.

 

„OptiOffer se diferențiază de alte produse similare prin rețeaua de care dispune, interconectivitate și sincronizare. Alte produse sunt închise și se pot folosi doar individual. OptiOffer înseamnă comunitate, sincronizare și rapiditate. De ce să trimiți liste de preț în Excel, când poți face business într-un loc cu toți partenerii tăi care întotdeuna vor avea ultimele date despre catalogul tău de produse”, este de părere Nichita Herpuț.

Experiența în cadrul make IT in Oradea, interesantă

CEO-ul OptiOffer a comparat experiența trăită în cadrul Make IT în Oradea, implicit în cadrul „Bright Labs Incubator”, ca pe o vizită la oftalmolog și apoi o pereche nouă de ochelari. „Acum putem vedea lumea cu o claritate și obiectivitate mai mare. Mai mult, viteza de mișcare între diferitele iterații ale platformei este considerabil mai mare. Pentru noi ecosistemul de tech din Oradea este precum sângele. Fără el nu cred că reușeam să rămânem sau chiar să supraviețuim până acum”, explică tânărul.

 

Rezultate și planuri de viitor

OptiOffer are în prezent o bază de peste 150 de companii din toată lumea înscrise în platformă, majoritatea fiind revânzători de echipamente. Aplicația a reușit să ajute utilizatorii să creeze peste 12.000 de oferte comerciale în valoare de peste 10 milioane de euro către clienții lor.

„În 5 ani, majoritatea vânzărilor și achizițiilor de echipamente și utilaje din zona HoReCa se vor întâmpla la noi în platformă. Furnizorii și revânzătorii de echipamente și utilaje vor fi conectati între ei și vor mișca echipamentele și utilajele de pe linia de producție la clientul final din câteva click-uri. Pe celaltă parte, patronii din zona food vor ști că OptiOffer este o platformă de încredere, transparentă și centralizata cu furnizori filtrați și de încredere, unde își pot gestiona toate achizițiile necesare, fie cele zilnice sau periodice”, declară optimist Nichita Herpuț.

 

DAN BIRTA

 

 

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Asociația Română de Tehnologii fără Săpătură

Tehnologiile fără săpătură, dezvăluite într-o expoziție la Cluj

Articolul următor
Companiile din sectoarele tehnologia informației și comunicațiilor (IT&C), financiar-bancar, servicii medicale și imobiliare au șanse bune de urcare la Bursa de Valori București (BVB) în acest an.  

În ce companii investim la bursă în acest an? IT&C, energie, financiar-bancar

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share