Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Ogilvy România câștigă contul de comunicare strategică și de media pentru Timișoara Capitală Europeană a Culturii

Agenția de publicitate Ogilvy România a anunţat câştigarea pitch-ului de comunicare strategică şi de media (prin agenţia Mindshare) pentru Programul Cultural Naţional Timişoara – Capitală Europeană a Culturii în 2023. Acordarea contului vine la trei luni de la debutul anului și la aproape două luni de la lansarea oficială a proiectului, de către Primăria Timișoara.

„Sub conceptul umbrelă Timişoara oraş liber, spirit liber, agenţia va construi comunicarea strategică şi creativă pentru unul dintre cele mai complexe programe culturale, la nivel european, Timişoara devenind, astfel, un ambasador al României, la nivel internaţional”, anunţă agenţia.

„Pentru noi, programul Timişoara – Capitală Europeană a Culturii în 2023 a fost din prima secundă un proiect altfel. Nota relaţiilor personale şi colective pe care le avem cu Timişoara ne-a obligat la un discurs credibil, puternic, care nu îţi rămâne indiferent. Astfel, ideea noastră transpune creativ ethosul unui oraş care nu s-a mulţumit niciodată cu norma, care a fost punct de start pentru idei noi, transformatoare. Am apelat la execuţii complete, rotunde, care vorbesc împreună şi separat despre spiritul unui oraş pe care îl iubim cu toţii.”, a declarat Adrian Diac, Creative Director Ogilvy România.

Șeful Asociației care a câștigat titlul pentru Timișoara speră că nou parteneriat va face cunoscut proiectul pe plan național și internațional.

„Dată fiind importanţa strategică a proiectului Capitalei Europene a Culturii 2023 pentru România şi pentru Europa, Timişoara avea nevoie de un partener profesionist, cu experienţă şi reputaţie, care să realizeze strategia de comunicare şi procesul creativ al acestui proiect la standarde pe măsură. Suntem încrezători că vom face cunoscut proiectul Timişoara-Capitală Europeană a Culturii 2023 pe plan intern şi internaţional şi că el va genera externalităţi socio-economice pozitive pentru comunitatea noastră.”, a spus Ovidiu Megan, director executiv al Asociaţiei Timişoara 2023-Capitală Europeană a Culturii:

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Colegiul Național Simion Bărnuțiu (CNSB) Șimleu Silvaniei a lansat atlasul la evenimentul de la Sala Transilvania din Zalău, în cadrul unei conferințe cu participare internațională.

Atlas ornitologic european de 765 de pagini, scos la Șimleu Silvaniei

Articolul următor
Evenimentul “Inspecția fiscală în era digitală” a fost organizat, la Hotelul Cluj-Napoca, sub egida Centrului de Excelență în Litigii Fiscale (CELF) a casei de avocatură Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen (NNDKP).

Big Brother ANAF. Fiscul pune roboții pe contribuabili

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share