Trei distincții au fost obținute, în ultima perioadă, de către fabricantul de produse cosmetice din Cluj-Napoca.
În cadrul galei de decernare a Premiilor Progresiv 2023, eveniment care premiază inovația și performanța în piața de retail & FMCG, Farmec a ridicat trofeul la categoria Best New Non-food Product, pentru cea mai recentă gamă lansată: Gerovital Must Have. În cadrul evenimentului „Branduri cu buletin de România”, organizat de revista Piaţa, societatea a obținut două trofee cu mărcile Farmec și Gerovital.
În această săptămână, Farmec a dat în funcțiune un magazin de prezentare în centrul istoric al Sighișoarei, unde comercializează gamele Gerovital, Farmec, Aslavital, Aslamed, Nufăr & Triumf. Producătorul de cosmetice a anunțat că își va muta integral fabrica din Cluj-Napoca în satul Dezmir – Apahida, cu o investiție de 40 milioane de euro, pentru care vrea să acceseze un ajutor de stat.
Doar birourile mai rămân în oraș
Acum majoritatea producției se derulează pe str. H. Barbusse, din Cluj-Napoca, iar restul, la Dezmir. Din investiția preconizată, 24 milioane reprezintă construirea de la zero a unui centru de producție pe 17.700 mp, cu o suprafață desfășurată de 24.400 mp, iar 16 milioane, echipamentele. Construirea noii unități este estimată să înceapă în 2023, urmând să fie finalizată în trei ani.
Investiția ar urma să genereze dublarea capacității de producție și 100 de noi job-uri. Unitatea principală va avea spații de producție și de depozitare, secții de produse de curățenie, mase plastice și cosmetice, laboratoare de cercetare, anexe tehnice. Investiția mai include o clădire de birouri și alte două pentru secțiile decapanți, lacuri și detartranți.
Rețeaua de magazine de brand cuprindea opt unități Farmec şi 20 Gerovital. Farmec a înregistrat, anul trecut, afaceri de 298 de milioane de lei, în creștere față de 2021, și un profit de 9 milioane, în scădere, cu 679, efectivele fiind, de asemenea, în diminuare.