Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Universitarii clujeni instruiesc funcționarii publici din România

Agenția Națională a Funcționarilor Publici (ANFP) a închis proiectul destinat sectorul public. Evenimentul a reunit administrații publice centrale și locale, echipa de implementare, organizaţii nonguvernamentale, prestatori ai serviciilor derulate.

În cadrul proiectului-pilot care vizează transparența și competența în sectorul public au fost instruite 7.300 de persoane.

Agenția Națională a Funcționarilor Publici (ANFP) a închis proiectul destinat sectorul public. Evenimentul a reunit administrații publice centrale și locale, echipa de implementare, organizaţii nonguvernamentale, prestatori ai serviciilor derulate.

“Prin proiect, ANFP a obținut trei rezultate valoroase: pilotarea noului model de recrutare în administrația publică centrală prin concurs național bazat exclusiv pe principii de competență, transparență și performanță; dezvoltarea Sistemului Electronic Național de Evidență a Ocupării în Sistemul Public (SENEOSP).

Apoi am realizat instruirea, până la sfârșitul anului, a peste 7.000 de persoane din administrația publică în domeniile managementul resurselor umane și digitalizare, de către partenerii noştri de la Universitatea Babeș-Bolyai (UBB). Sunt rezultate de o importanţă deosebită în contextul procesului amplu de reformă, pe care îl derulăm”, consideră Vasile-Felix Cozma, preşedintele ANFP.

Proiectul-pilot, organizat pentru funcțiile publice de grad profesional debutant şi pentru cele din categoria înalților funcționari publici, a cuprins două etape: recrutare (realizată prin concurs naţional, de către ANFP); selecţie (realizată prin concurs pe post, de către instituții și autorități publice, respectiv de comisia de concurs pentru înalţii funcţionari publici).

191 de candidaţi  pentru funcţiile de debutanţi şi 21 pentru înalţi funcţionari publici au fost declaraţi admişi după recrutare. SENEOSP este un sistem informatic unitar de evidență, integrat și interconectat cu principalele baze de date naționale existente în România. Sistemul permite colectarea, prelucrarea şi utilizarea datelor privind personalul bugetar. Proiectul este finanțat din Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Facultatea de Chimie și Inginerie Chimică UBB

Cercetător din Cluj, pe prima poziție în lume la studii de decarbonizare

Articolul următor
Pentru noi a fost o perioadă foarte grea în pandemie, ne-am prăbușit la un trafic de 0,9 milioane în 2020.

Cale nouă de rulare la Aeroportul Cluj. Etapele primului zbor de New York

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share