Ford Romania va recruta 976 de noi angajati – operatori de baza si calificati – pentru a sprijini productia SUV-ului de clasa mica Ford EcoSport. Actualul numar de angajati de la Craiova, atat in zona de asamblare a vehiculelor, cat si in cea de productie a motoarelor, este de 2715 persoane si se va ajunge unde la 3.691 angajati, o crestere de 36%.
Acum, data cu intrarea in fabricatie a Ford EcoSport in Romania, in aceasta toamna, Ford are nevoie de o forta de munca mai mare, pe langa cresterea numarului de roboti din uzina cu 220 de bucati (Ford a anuntat initial cresterea cu 190 roboti – n.r.), adaugandu-se celor 320 deja instalati pentru a fabrica modelul B-MAX.
Modelul EcoSport produs la Craiova va fi vandut pe pietele din intreaga Europa, cu exceptia Rusiei, iar productia de serie va incepe in aceasta toamna.
„Ford va analiza in continuare oportunitatile de a construi noi produse la Craiova pentru a folosi in intregime capacitatea de productie si tehnologia existenta, in timp ce deruleaza discutii productive cu Guvernul Romaniei in vederea imbunatatirii infrastructurii si a logisticii pentru a mentine competitivitatea globala a uzinei Ford Craiova”, spune Ford, intr-un comunicat de presa.
Procesul de recrutare a celor 976 de noi angajati se va derula prin intermediul agentiei de recrutare de personal, Manpower, acolo unde un grup dedicat este coordonat de echipa de Resurse Umane de la Ford Romania.
„Procesul de selectie a noilor angajati a inceput in luna aprilie si se va derula pana la finalul lunii iulie. Din luna august, ne vom bucura sa-i putem primi deja pe noii nostri angajati, iar acestia vor incepe un program de formare specific pentru a intelege Sistemul Global de Productie Ford, precum si rolurile pe care le vor avea in pregatirea lansarii viitorului EcoSport”, a explicat Marina Babara, directorul departamentului de Resurse Umane al Ford Romania.
Investitia in uzina Ford din Craiova pentru a produce aici si modelul EcoSport se ridica la 200 milioane euro. Trei zone-cheie ale Uzinei de Asamblare a Vehiculelor din Craiova au fost semnificativ imbunatatite.
In acest moment EcoSport este produs in India si exportat in tarile in care se vinde.
Din 2008, anul achizitiei uzinei din Craiova, Ford a investit peste 1,2 miliarde euro in operatiunile de productie pe care le detine in Romania. La Craiova sunt produse in acest moment automobilul Ford B-MAX si motorul 1.0 EcoBoost.
Versiunea EcoSport produsa la Craiova va fi vanduta in toata Europa – cu exceptia Rusiei – in timp ce fabrica Ford din Chennai va continua sa produca versiunile EcoSport dedicate Indiei si celorlalte piete de export la nivel mondial.
In 2016, vanzarile de SUV-uri Ford au crescut in Europa cu mai mult de 30%, in timp ce vanzarile modelului EcoSport au urcat cu mai mult de 40% si vor continua pe un trend crescator pe parcursul anului 2017.
Despre Ford Motor Company
Ford Motor Company este o companie globala din industriile auto si mobilitate, cu sediul la Dearborn, Michigan. Cu aproximativ 201.000 angajati si 62 de fabrici in toata lumea, activitatile principale ale companiei includ proiectarea, productia, finantarea de marketing si asigurarea de service pentru o gama completa de autovehicule, camioane, SUV-uri si autovehicule electrice Ford, precum si autovehicule premium sub marca Lincoln. In acelasi timp, Ford urmareste cu mare interes oportunitati de dezvoltare prin intermediul Ford Smart Mobility, planul companiei de a deveni lider in domeniile: conectivitate, mobilitate, autovehicule autonome, experienta clientilor, date si analiza.
Ford Europa produce, vinde si serviseaza vehicule sub marca Ford in peste 50 de piete individuale si are aproximativ 52.000 de angajati la unitatile proprii si aproximativ 68.000 de angajati daca sunt luate in consideratie si asocierile in participatiune si entitatile neconsolidate. Primele autoturisme Ford au fost livrate in Europa in 1903 – acelasi an in care a fost fondata Ford Motor Company. Productia europeana a inceput in 1911.
Citește și:
Schimbare de manager la Purem by Eberspaecher. Jörg Steins este noul CEO
Din motive de sănătate, Marcus Knödler nu își poate continua rolul de CEO al Purem by Eberspaecher și…
26 aprilie 2024
Michelin își mută la Zalău o parte din producția din Polonia
Costurile tot mai mari din această țară duc la transferarea fabricației anvelopelor pentru vehicule comerciale de la Olsztyn…
22 aprilie 2024
Star Transmission și Star Assembly lansează programul de internship Summer Experience
După cum știm și noi, trecerea de la mediul academic la job poate fi una destul de stresantă.…
17 aprilie 2024
Satul regal și Parcul Domeniului Săvârșin își vor redeschide porțile la sfârșitul lunii
La finalul acestei luni, Satul Regal și parcul Domeniului Săvârșin își vor redeschide porțile publicului. În aceleași zile…
15 aprilie 2024
Peste 1.000 de locuri de muncă au fost oferite la Oradea Job Expo
Cel mai mare târg privat de locuri de muncă din județul Bihor a oferit celor care doresc să…
5 aprilie 2024
Cupa ROMEXPO, START-ul sezonului competițional 2024 Campionatul Național de Slalom Juniori, Super Slalom și Vehicule Electrice
Cupa ROMEXPO 2024 dă START-ul sezonului competițional 2024 în următoarele trei Campionate organizate de GT Auto Club Sportiv…
2 aprilie 2024
Asocierea Asfamixt (lider) – OPR Asfalt va lărgi la 4 benzi DN 19 către Biharia
Marți, 2 aprilie 2024, a fost desemnat constructorul pentru proiectarea și execuția lucrărilor de lărgire de la două…
2 aprilie 2024
Oradea va găzdui Gala Tranzit Logistică
Evenimentul este organizat joi, 4 aprilie 2024, de către Revista Tranzit în parteneriat cu ADLO, în calitate de…
31 martie 2024