Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Dedeman, pe piața fondurilor de investiții

Frații Dragoș și Adrian Pavăl, fondatorii Dedeman, singurii antreprenori ai României care au trecut pragul de un miliard de euro cifră de afaceri, vor crea un fond de investiții imobiliare, dar și un fond de capital de risc pentru investiții în start-up-uri românești, de câteva zeci de milioane de euro, potrivit profit.ro.
Dedeman este afacerea de succes a doi antreprenori români, frații Dragoș și Adrian Pavăl, care, începând cu anul 1992, au dezvoltat lanţul de retail cu materiale de construcţii şi pentru amenajări interioare, de tip Do-It-Yourself, destinat celor ce doresc să îşi construiască şi să-şi amenajeze căminul.
Dedeman s-a impus în România ca fiind cea mai dinamică companie din domeniu. La 8 ani de la deschiderea primului magazin de tip DIY cu suprafaţă de peste 5000 m2 a devenit lider național în retailul materialelor de constructii și al amenajărilor interioare, cu capital 100% românesc, operând în prezent o reţea de 45 de magazine.
Compania s-a extins într-un ritm constant şi rapid. Pe lângă calcule şi cifre, cel mai important capital al modelului de business Dedeman este cel uman, se arată pe pagina oficială a companiei.
În 1994, Dedeman avea 11 angajaţi. În 2002, pentru reţeaua de retail cu materiale de construcţii şi pentru amenajări interioare lucrau 245 oameni. Astăzi, Dedeman înregistrează peste 9000 de angajaţi. Gama produselor comercializate este extrem de generoasă, depăşind 45.000 de repere, acestea provenind de la producători naţionali sau din importuri – Franţa, Italia, Spania, Polonia, Slovacia, Germania şi China. Dedeman înseamnă totodată si servicii de consiliere, consultanţă, logistică şi asistenţă.
Grație inaugurării celui de-al doilea magazin în Bacău, compania Dedeman a încheiat anul 2016 cu un număr de 45 de magazine la nivel național și peste 9200 de angajați, în vreme ce cifra de afaceri a depășit 1 miliard de euro.
Dedeman în cifre
– 45 magazine, două centre logistice, parc auto propriu;
– peste 45.000 de produse ce acoperă 11 domenii;
– peste 9200 de angajaţi;
– între 7.500 – 18.000 mp suprafaţa unui magazin.







Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

O nouă licitație la Parcul Industrial Bistrița

Articolul următor

IRUM-MAVI - o nouă etapă de dezvoltare

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Turism
Citeste mai mult

Crama Jelna a luat bronzul la Top Hotel Awards

Pentru a treia oară consecutiv vinarii bistrițeni se clasează pe podiumul competiției destinate industriei ospitalității din România. „Suntem…
CNIPT
Citeste mai mult

Peregrinări prin Țara de Jos a Călatei

Centrul Național de Informare și Promovare Turistică (CNIPT) Zalău va promova această zonă a județului Sălaj printr-un tur…
Educație
Citeste mai mult

KINDER EXPO în Timișoara

KINDER EXPO, târg dedicat femeilor însărcinate, bebelușilor și copiilor , va avea loc în Timișoara, între 23 și…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share