Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

TRANSAVIA inițiază, alături de reputate mărci românești, programul Autentic Românesc

TRANSAVIA, una dintre finalistele programului BVB Made in Romania din acest an, propune o platformă de asociere pentru cele mai valoroase și sustenabile mărci românești, cu scopul creării de conținut și de noi experiențe pentru consumatori.

TRANSAVIA, una dintre finalistele programului BVB Made in Romania din acest an, propune o platformă de asociere pentru cele mai valoroase și sustenabile mărci românești, cu scopul creării de conținut și de noi experiențe pentru consumatori. Startul proiectului marchează astfel și “Ziua Națională a produselor agroalimentare românești”, sărbătorită anual pe 10 octombrie.

Startul programului Autentic Românesc este marcat de colaborarea mărcilor de carne de pui Fragedo (TRANSAVIA), retailer-ului de mobilier Mobexpert, pastelor Monte Banato (Pangram Reșița) și vinurilor Cramelor Recaș, oferind în mediile digitale conținut gastronomic și de lifestyle original.

Acest demers este o oportunitate de unire a forțelor proprietarilor de mărci românești pentru a-și inspira publicurile și a le reaminti rolul esențial pe care aceste companii îl au pentru dezvoltarea comunităților: de la consumatori, angajați și parteneri de afaceri. Urmărim, prin calitatea produselor pe care le oferim împreună cu partenerii noștri din acest proiect, să creștem ponderea celor care preferă produsele ce provin din România, fiindcă știm că brand-urile românești mai au, încă, de recuperat la acest capitol.

Totodată, mesajele noastre vor contribui, pe lângă creșterea atașamentului față de mărcile românești, la generarea de venituri, de locuri de muncă și la îmbunătățirea reputației naționale și la păstrarea unor tradiții de realizare a produselor.” – declară Linda Willy, Director de Marketing TRANSAVIA.

Programul Autentic Românesc va spori vizibilitatea mărcilor partenere prin modalități inedite și surprinzătoare: de la rețete originale cu ingrediente de calitate, sustenabile, la lansarea de concursuri cu beneficii exclusive, de la crearea de conținut original, la construirea unor experiențe exclusiviste pentru consumatorii români, în cadrul unor evenimente, festivaluri sau excursii ori VIP dinners.

„La Cramele Recaș, fiecare activitate pe care o derulăm în mod sustenabil pentru comunitatea noastră are la bază principiile unui business autentic românesc, dezvoltat cu ajutorul pasiunii, dedicării și a respectului pentru iubitorii vinului din soare de pe plai bănățean.

Colaborarea alături în acest proiect ne bucură și ne reconfirmă că pasiunea e „ingredientul” principal ce reunește întreaga activitate a partenerilor implicați. Prin intermediul acestui parteneriat ne dorim să continuăm procesul de promovare al vinului românesc în rândul comunității noastre”, declară Paul Aparaschivei, Director de Marketing Cramele Recaș.

„Știm cât de mult apreciază clienții noștri autenticitatea și lucrurile de calitate făcute cu dragoste și respect. Așa că ne-am bucurat să găsim și alte companii românești cu valori comune, alături de care să construim experiențe valoroase pentru consumatori.” – Margareta Vieriu, Director Marketing PANGRAM SA România.

Un recent studiu sindicalizat[1], susținut și de TRANSAVIA, a arătat că, pentru aproape jumătate dintre respondenți, este important ca produsele pe care le cumpără să fie produse în România, iar 44% declară că, dacă ar avea de ales între două produse, l-ar alege pe cel românesc.

„Mobexpert acordă o importanță deosebită produselor realizate în România, create de designerii noștri și realizate în fabricile proprii. Inovăm constant pentru că ne dorim să fim cât mai aproape de clienții noștri și să le oferim produse de calitate la prețuri corecte. În plus, producția în fabricile locale ne ajută să oferim  produse noi, în tendințe, și cu termene de livrare rezonabile. Colecția Fabricat în România din portofoliul Mobexpert este în topul preferințelor clienților noștri. Faptul că 60% dintre ei cumpără piese de mobilier și decorațiuni realizate pe piața locală este un motiv de bucurie și de mândrie.” – spune Adelina Badea, CEO Mobexpert.

Proiectul Autentic Românesc se înscrie în misiunea TRANSAVIA de a contribui la calitatea vieții oamenilor, asigurând hrană sustenabilă, sănătoasă și sigură, de la bob la furculiță, și de a avea un impact pozitiv în societate.

[1] Studiul a fost realizat de Reveal Marketing Research, în perioada 08-17.08.2022 prin Sustainability Panel Proprietary Reveal Marketing Research. Pentru acest val a fost creat un eșantion de 1.004 respondenți, reprezentativ pentru universul persoanelor cu vârsta 18+ din România, utilizatori de internet. Eroarea maximă de eșantionare pentru targetul general este +/-3,1% la un nivel de încredere de 95%.

 

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Președintele RoGBC Transilvania: “Tinerii nu vor să mai muncească în construcții”

Articolul următor

Proiecte de 11 milioane de euro pentru eficientizare energetică prin PNRR în Bihor

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Citeste mai mult

Lacul Ursu – comoara județului Mureș

Consiliul Judeţean Mureş a aprobat recent finanțarea unui proiect denumit Lacul Ursu – comoara județului Mureș. Evenimentul va…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share