Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Linnify face un pas în liga mare a business-ului din România

Cu accent pe domeniile de interes la nivel european, energie și sustenabilitate, Linnify se angajează să ofere soluții inovatoare și personalizate pentru a răspunde nevoilor în schimbare rapidă ale pieței corporative.

Compania de IT din Cluj cu sediu secundar în SUA își extinde portofoliul de servicii pentru a sprijini corporațiile în dezvoltarea eficientă a unor noi linii de afaceri sau produse satelit scalabile și de succes.

Cu accent pe domeniile de interes la nivel european, energie și sustenabilitate, Linnify se angajează să ofere soluții inovatoare și personalizate pentru a răspunde nevoilor în schimbare rapidă ale pieței corporative.

Prin lansarea serviciului de „Corporate Innovation”, Linnify îşi consolidează poziţia pe piață, adresându-se marilor companii determinate să accelereze procesul de inovare. Această nouă linie de business pivotează procesul de validare marca Linnify către corporaţii pentru ca acestea să poată dezvolta strategii ca marile companii în timp ce experimentează cu agilitatea unui startup.

Linnify a lansat un apel deschis către mediul corporate din România sub forma unui parteneriat de experimentare prin care acestea beneficiază de adaptarea procesului său de validare, acționabil și cu rezultate tangibile, răspunzând specific provocărilor de inovație din domeniului lor.

„Parteneriatul de experimentare reprezintă un schimb de cunoștințe de afaceri complementare, într-un mediu în care inovația a devenit un absolut necesar pentru menținerea avantajului competitiv.

Prin acest parteneriat bazat pe metodologia fundamentată în „Validation Playbook”, companiile beneficiază de o cercetare de piaţă amănunțită realizată de experții de validare Linnify folosită atât pentru identificarea provocărilor specifice, cât şi în sesiunile de codesign pentru soluționarea lor.

Parteneriatul oferă un spațiu de experimentare alături de startup-uri ce rezolvă problemele specifice verticalelor, având posibilitatea de a testa și implementa soluții inovatoare pe plan intern”, a spus Cătălin Briciu, fondator și Co-CEO al Linnify.

Cu accent pe domeniile de interes la nivel european, energie și sustenabilitate, Linnify se angajează să ofere soluții inovatoare și personalizate pentru a răspunde nevoilor în schimbare rapidă ale pieței corporative.

Nivelul de inovare al companiilor din România a înregistrat o creștere în ultimii ani, potrivit datelor analizate de Institutul Naţional de Statistică. Cu toate acestea, România s-a clasat pe locul 49 în topul global al inovării realizat de World Intellectual Property Organisation, agenție a Națiunilor Unite.

Țara noastră se numără printre puținele state din UE, alături de Lituania, Grecia și Slovacia, a căror performanță a fost sub așteptări. Chiar dacă dezvoltarea economică a cunoscut progrese notabile, nivelul inovării în România rămâne sub potențialul său.

Pentru a susține eforturile inovării, prin programul Orizont Europa, UE dedică 13,5 miliarde euro pentru cercetare și inovare în perioada 2023-2024, fonduri dedicate dezvoltării soluțiilor revoluționare la provocările majore ale mediului, energiei şi geopoliticului, cu un accent deosebit pe îndeplinirea obiectivelor climatice și transformarea digitală a UE.

Guvernul României a aprobat, în octombrie 2023, o schemă de ajutor de stat sub formă de grant în programul de guvernare 2021-2024 care susține sprijinirea cercetării dezvoltării și inovării, dezvoltarea integrată și utilizarea eficientă a bazei de materiale publice pentru cercetare, prin finanțări de 3,1 miliarde de lei pentru întreprinderile care au în obiectul de activitate cercetarea și dezvoltarea.

Procesul de generare a noi linii de business inovatoare este mai complex în cadrul organizațiilor mari din cauza procedurilor specifice, fiind în antiteză cu libertatea de experimentare de care inovația are nevoie.

„Odată cu lansarea acestui apel de parteneriat subliniem angajamentul ferm al Linnify de a oferi soluții integrate, adaptate cu precizie la cerințele mediului de afaceri din România, contribuind proactiv la accelerarea procesului de transformare digitală și inovare în cadrul comunității de afaceri din România”, a adăugat Cătălin Briciu.

Această metodologie de validare, utilizată de clienți din SUA și Germania, a fost definită în urma a peste șapte ani de experiență în construcția de produse software, disponibilă și în formatul manualului de business construit de aceștia, „The Validation Playbook”.

Acum își extinde utilitatea către companiile din segmentul corporate care doresc să își mențină competitivitatea și sustenabilitatea, într-un mediu de afaceri marcat de dinamism.

Înființată în 2016, Linnify s-a poziționat drept partener tehnologic strategic pentru inovații cu precădere în educație, sănătate și energie, oferind o gamă completă de servicii care acoperă toate aspectele dezvoltării de produse digitale, de la Product Success Management, la dezvoltare Front-end, Mobile și Back-end, la design UX/UI și Quality Assurance.

Cu 70 de produse digitale dezvoltate și 100 de idei de startup care au trecut prin procesul lor de validare, Linnify a furnizat servicii de calitate și expertiză vastă în țări precum SUA, Germania, Austria, Marea Britanie, Emiratele Arabe Unite, Italia, Luxemburg, Olanda, România, cu parteneriate strategice cu incubatoare și acceleratoare ca Techcelerator, Austin Venture Association, Rubik Hub, HIVE.

Linnify este o companie românească fondată de Alexandru Bogdan, Răzvan Bretoiu și Cătălin Briciu. În 2023, Briciu a fost inclus în topul „30 sub 30” realizat de Forbes pentru contribuția sa în domeniul tehnologic. Compania are sediul în Cluj-Napoca și este specializată în soluții IT, având expertiză  în dezvoltarea de produse digitale și servicii de validare a ideilor.

Linnify susține startup-urile și antreprenorii să-și transforme ideile în produse digitale de succes. Compania este recunoscută pentru principiile sale de validare a pieței și adaptabilitatea sa pe o piață tehnologică internațională competitivă.

Compania nu este finanțată extern, ceea ce îi permite să se concentreze pe serviciile sale și să rămână fidelă misiunii sale. Linnify a câștigat premii de la Clutch, FirmTalk, TechBehemoths și Design Rush pentru calitatea serviciilor sale de dezvoltare de produse și design.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
SII România a anunțat deschiderea celui de-al doilea său birou regional, în Timișoara, după succesul înregistrat cu cel din Iași.

SII Group a ajuns la Timișoara și se pregătește de Cluj

Articolul următor

ABSL: Învățarea, adaptarea și competențele digitale sunt esențiale pentru angajare în următorii douăzeci de ani

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share