Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

A început CONEC7ARE, o campanie Produs în Sibiu

A șaptea ediție a campaniei Produs în Sibiu intitulată CONEC7ARE a demarat, ca de fiecare dată, graţie producătorilor locali.

Ediţie de ediţie, Campania Produs în Sibiu se impune ca locul de suflet și călătoria spre succes atât pentru zecile de intreprinzători locali, cât și pentru sibienii care aleg să susţină micile afaceri din zona noastră.

Campania Produs în Sibiu văzută de coordonatorul ei

Împreună cu echipa noastră (cei mai faini oameni!) suntem în căutarea producătorilor care au cele mai bune produse din zona noastră și în fiecare săptămână îi vom facem cunoscuţi. CONECTAŢI-vă cu Produs în Sibiu! scrie Lucian Vlad, coordonatorul campaniei.

Ceea ce oferă individualitate şi specific fiecărei zone sunt producătorii locali, capabili să coaguleze atât tradiţiile, cât şi să îşi adapteze oferta la nevoile comunităţii. Tot ei sunt capabili să îşi ajusteze volumul de produse cu care se adresează turiştilor în funcţie de specificul fiecărui anotimp. Alături de iniţiativele de la nivel naţional, cum ar fi înfiinţarea punctelor gastronomice locale, asociaţiile de profil sprijină micii producători locali şi aduc în faţa publicului diversitate şi specificitate.

Ambasada Creativă

“Produs în Sibiu este un proiect care legitimează și recunoaște munca atâtor antreprenori locali și cred că mai mult decât oricând era nevoie de o asemenea iniţiativă. Orice campanie de conștientizare este importantă, mai ales că vorbim despre sustenabilitate, despre viitor și despre alegeri responsabile, a afirmat Andreea Ciortea – NO’ HAI – Ambasada Creativă.

“Campania Produs în Sibiu a ajuns la ediţia a 7-a iar eu sunt parte din poveste și coordonator pentru al treilea an consecutiv. Sezonul acesta punem accent pe CONECTARE și dezvoltarea legăturilor între comunitate, micii producători și partenerii care susţin această campanie. Ceea ce am învăţat în toată această perioadă e că autenticitatea și consecvenţa sunt constantele-cheie pentru a construi o relaţie solidă cu comunitatea. Iar abordarea transparentă și implicarea activă în viaţa comunităţii ajută producătorii să dezvolte o  afacere locală de succes.

De aceea, și în acest sezon vom avea atât povești noi, cât și incursiuni la micii producători care și-au dezvoltat afacerile într-un mod sănătos, fiind sursă de inspiraţie pentru ceilalţi. Împreună cu echipa noastră (cei mai faini oameni!) suntem în căutarea producătorilor care au cele mai bune produse din zona noastră și în fiecare săptămână îi vom facem cunoscuţi” a adăugat Lucian Vlad.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Banca Transilvania extinde parteneriatul cu FRF și devine sponsor al echipei naționale

Articolul următor

Noaptea la Castelul din Gurghiu, un eveniment marca Noaptea Muzeelor la Sate

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share