Peste 10.000 de persoane au devenit clienți ai Băncii Transilvania Cluj în decurs de două luni fără a fi necesar niciun drum la bancă, doar folosind aplicația BT Pay pentru deschiderea contului curent.
Opțiunea de deschidere a contului curent prin BT Pay, lansată de bancă în ianuarie, este apreciată în special de Generația Z și de Generația Y (Millennials): aproape 50% dintre noii clienți au vârste 18-24 ani, iar 30%, 25-35 ani.
În prezent, unul din patru clienți noi ai Băncii Transilvania alege BT Pay pentru a deschide cont curent. Deschiderea de cont curent prin BT Pay se poate realiza oricând, în câteva minute; clienții au acces imediat la toate funcționalitățile aplicației.
Aceștia primesc instant, în aplicație, card de debit digital și, ulterior, cardul fizic, la una dintre agențiile băncii sau la adresa dorită. Cardul poate fi alimentat fie prin transfer pe bază de cod IBAN, fie prin card de altă bancă, adăugat în BT Pay.
Rezultatul net consolidat al grupului financiar clujean în anul trecut a fost de 2,98 miliarde lei, cu 20% peste cel din 2022, conform raportului anual al BT Cluj. Activele grupului BT au ajuns, la finalul anului trecut, la 169 miliarde lei.
Profitul net consolidat al grupului BT este de 2,9 miliarde lei, cu 20% mai mare decât în 2022, din care cel al băncii, de 2,4 miliarde, cu 14% mai mult comparativ cu 2022.
Profitul operațional al băncii a crescut la 3,5 miliarde lei, cu 29,8% mai mare față de 2022. Eficiența operațională a BT, reflectată de raportul cost / venit, s-a îmbunătățit, ajungând la 45% datorită bunei gestionări a costurilor şi eficientizării activității prin digitalizarea proceselor.
BT a semnat cu OTP Group, în februarie, acordul pentru achiziția OTP Bank România și a subsidiarelor ei din țara noastră. Finalizarea tranzacției este estimată în câteva luni, după primirea aprobărilor autorităților. Prețul total al tranzacției care urmează să fie plătit de BT este de 347 milioane €.